A Vafra Kft. 2008-ban kezdte meg működését. Első T. Megbízóink elégedettsége, feladat végrehajtásaink eszközeinek és módszereinek folyamatos bovítése, tökéletesítése, üzletpolitikánk célirányos alakítása, nem utolsósorban a közrend, közbiztonság helyzete következtében újabb és újabb megbízásokat kaptunk. Mint az referenciamunkáinkból kitunik működési területünk, megbízóink száma megnövekedett, ezzel együtt a végrehajtásban foglalkoztatottak létszáma is.
Cégünk minden szempontból megfelel az 1998. évi IV. törvényben, illetve az annak végrehajtására kiadott 24/1998. számú Belügyminiszteri rendeletben meghatározott feltételeknek. Rendelkezünk a szükségesnél nagyobb összegu biztosításfedezettel, tagjai vagyunk a Személy-, Vagyonvédelmi és Magánnyomozói Szakmai Kamarának.
Társaságunk vezetoi, megbízásaink végrehajtói rendelkeznek az eloírt képesítéssel. A felvételt megeloőző eljárás során a szakmai ismeretek felmérése mellett általános műveltségi, pszichikai és fizikai szintet, adottságokat is vizsgálunk. Természetesen dolgozóink is kivétel nélkül tagjai a szakmai kamarának.
Feladatunknak tekintjük a biztonsági őrök alap- és továbbképzését. Cégünknél sok olyan or dolgozik, akik eloéletüknél fogva már számos tapasztalattal rendelkeznek erröl a munkáról. Folyamatosan szakmai továbbképzéseket szervezünk a dolgozóink részére, melyet képzett és elismert előadók bevonásával szervezünk.
A törvény és végrehajtási utasítása által megengedett kényszeritő eszközöket tevékenységünk során a vagyonbiztonság érdekében, jogos védelmi vagy végszükség helyzetben használjuk, illetve alkalmazzuk.
Amennyiben a leendo T. Megbízó igényli:
Társaságunk önköltségi alapon telepít és muködtet, elsosorban elektronikus biztonsági berendezéseket, javaslatot tesz mechanikai jelleguek kiépítésére.
Illetékes területi vezetőnk folyamatos kapcsolatot épít ki és tart fenn a T. Megbízóval vagy képviselőjével, elsősorban személyesen. A végrehajtó állomány munkájának ellenörzését előre tervezetten, illetve spontán végezzük fokozott igényességgel. Szívesen vesszük, ha ebben a T. Megbízó vagy képviselője lehetőségei szerint részt vesz. Ellenőrzési szempontjaink a szolgálattal kapcsolatos feladatok maradéktalan végrehajtása mellett kiterjednek a társaságunk által biztosított formaruha állapotára, az általános megjelenésre, a szolgálati és egyéb okmányok meglétére, azok pontos, tényszerű vezetésére, a szolgálati helyiség és közvetlen környéke rendezettségére, tisztaságára, a szolgálati kutya alkalmasságára.
A vagyonőrök adminisztrációs feladatainak segítésére különbözo dokumentációs rendszereket dolgozunk ki, melyek segítségével Önök által is figyelemmel kísérhetové válik munkavégzésünk.
Társaságunk vezetése a muködési területeink szerint illetékes rendori szervek bűnügyi- és közrendvédelmi vezetőivel igen jó szintű munka és emberi kapcsolatot tart fenn. Igényes ellenőrzéseik, tájékoztatásaik a feladat végrehajtással kapcsolatos tanácsaik jelentős mértékben segítik eredményességünket.
Vállalási irányáraink megállapításakor régiónk országon belüli elhelyezkedését a kereslet - kínálat alakulását vesszük figyelembe. Irányáraink mindenkor tárgyalás alapját képezik, a leendő T. Megbízóval egyetértésben állapítjuk meg a megbízási szerződésben óra/fo + Áfa díjat. Üzletpolitikánk része, hogy a szerződéskötés időpontjától számított egy évig semmilyen okból nem kezdeményezzük a megbízási díj emelését, kivéve a tárgyév elején a KSH által hivatalosan megállapított és közölt infláció mértékét, illetve a minimálbér változását.
Megbízási díj számlázására a tárgyhót követo elso munkanapok egyikén kerül sor, igény szerint a T. Megbízó teljesítés igazolásával. A számla kiegyenlítése a megbízási szerzodésben rögzítettek szerint készpénzben vagy társaságunk folyószámlájára való átutalással történik. Meggyozodésünk, hogy személyi és technikai adottságaink, referenciamunkáink folyamatosan növekvo ismertségünk alapján jó eséllyel pályázhatunk az Önök objektumának elvárt szintu orzés - védelmi, komplex rendészeti feladatai ellátásának elnyerésére.