Vafra Kft

Vagyonvédelem,Behajtás,Építőipar,Takarítás,Ügyvédi Iroda,Autómosás.Minden precíz módon végezzük.Ha bármi kérdése van vagy megoldatlan ügye akkor értesítsen minket.Mindenbe meg próbáljuk a maximumot ki hozni.


Kintlévőség kezelés - pénzbehajtás.

Ez majdnem ugyanaz, de mégsem. Ha  valakitől elveszűnk valamit, amivel nekünk tartozik az még attól bűncselekmény. Ellenben, ha már azelőtt felkészülünk arra, hogy a későbbiek során megfelelő lépéseket tehessünk egy adósunkkal szemben, akkor következetesen és törvényesen kezeljük a kintlévőségeinket.

 

Kintlévőség kezelés.. Tervezhetően!

Ez az oldal nem arról szól, hogy kik vagyunk mi, hanem arról, hogy mit adhatunk Önnek azért, hogy sikeresebb legyen, és elérje üzleti vállalkozásában céljait. Az, hogy kik vagyunk nem olyan fontos, mint az, hogy elmondjuk Önnek, hogy MOST létezik egy olyan módszer, amellyel Ön is hozzájuthat a jogosan megkeresett pénzéhez. Ez még az ügyfelek elvesztésével sem kell hogy járjon, ami bizony nagy előnye a módszernek.
Ez az ipar és kereskedelem minden területére integrálható módszer, melynek segítségével hatékonyan tudja kezelni azokat a helyzeteket, amik addig a nehezen megszerzett vevők, megrendelők elvesztését eredményezte amennyiben a pénzéhez akart jutni.

A titok a vevők kezelésében, a szolgáltatások minőségében, és a megfelelő kommunikációban rejlik. És abban, hogy ezt Ön is meg tudja valósítani! Sajnos a sikeres kintlévőség kezeléshez jelentősen nézőpontot kell váltania. A hatékony pénzbehajtás az eddig ismert módszerekkel nem lehetséges.
A kintlévőség kezelés "klasszikus" megoldásai nem elég jók. Tapasztalatom szerint viszont csak ebben gondolkodnak a cégvezetők.

Ha Önnek vannak nehezen behajtható kintlévőségei, nehezen megy a kintlévőség kezelés, vagy nem elég hatékony, akkor MINDENKÉPPEN LÁTÁSMÓDOT, ÉS HOZZÁ ÁLLÁST KELL VÁLTOZTATNIA. Ha még mindig azokban a kintlévőség kezelés eszközökben gondolkodik, amivel eddig dolgozott, akkor sosem lesz látványosabb jobb a helyzete a kintlévőségei terén.

Az első, és legfontosabb dolog tehát a LÁTÁSMÓD VÁLTÁS. Amíg meg van róla győződve, hogy annál jobban nem lehet csinálni, mint ahogy eddig csinálta, akkor sajnos szakértőink sem fognak tudni segíteni.
Ha el tudja fogadni, hogy talán másként is lehet a kintlévőségeit kezelni, és elképzelhető, hogy lehet eredményesebb a kintlévőségek kezelése, akkor olvasson tovább, mert van remény
.

Amit adunk Önnek az egy módszer, amely segítségével Ön is el tudja érni, hogy a számlái ellenértéke határidőre beérkezzenek, és a vevői is megmaradjanak! A körbetartozások mértéke már-már fojtogató méreteket ölt Magyarországon. Ez az építőiparban különösen érezhető.
A kintlévőség kezelés eddig használt módszerei egyértelműen kudarcot vallottak. Egyszerűen nem elég hatékonyak. Emiatt a cégvezetők jelentős hányada egyszerűen nem hiszi el, hogy be lehet szedni a kintlévőségeket határidőre úgy, hogy a vevői bizalom erősödjön.

A leg általánosabb dilemma, amivel nap mint nap találkozom ügyfeleim körében: „Behajtsam a kintlévőségemet, és ezzel esetleg ügyfelet veszítek, vagy inkább hagyjam még egy kicsit, és akkor az ügyfél is megmarad, de likviditási gondjaim nem oldódnak.”
Ez az okoskodás sajnos nem működőképes taktika, mert a cég pénzhiánnyal fog küszködni, és az ügyfélvesztés így is, úgy is bekövetkezik, ha nem hajtjuk be a pénzt a megrendelőnktől.
Ez a módszer tehát a kiegészítése a mai megszokott kintlévőség-kezelési módszereknek.

A módszer kulcs pontjai a következők:

  • jó minőségű szolgáltatás, termék biztosítása a vevőknek
  • a lehető legjobb minőségű kommunikáció kialakítása a vevőkkel, és nem csak a döntéshozóval, aki majd vásárol tőlünk
  • a lejárt határidejű számlák behajtásakor az ún. korosítás során a megfelelő kommunikációs módszer kialakítása.

Igen ám, de a legfontosabb a KOMMUNIKÁCIÓ! És ez az a pont, amit a behajtó cégek, és a cégek maguk is általában elrontanak. A kommunikáció minőségén múlik a dolog.
A vevőinknek mindig van valamennyi pénze. A baj az, hogy több a fizetendő számla. Amit nekünk el kell érnünk, hogy a mi számlánkat fizessék ki előbb! Ezt pedig kommunikációval lehet elérni. A megfelelő kommunikációval.!!
A kérdés csupán az, hogy pontosan mit is kell kommunikálnunk, és hogyan, hogy a vevőnk a sok-sok fizetetlen számlája közül a mienket fizesse ki legelsőként.

Kintlévőség kezelés egy módszer, amit bárki megérthet, és adaptálhat a saját vállalkozására..
Előnye, hogy képes határidőre a pénzt megérkeztetni, valamint a vevőkkel való viszonyt javítja. Az a lényege, hogy pont az ellenkezőjét kell csinálni annak, amit ma „behajtás” címén csinálnak mind a behajtó cégek, mind maguk a vállalkozók. A legfőbb hangsúly az emberi, jó modorú kommunikáción és a megfelelő kontrollon van.

A KINTLÉVŐSÉG KEZELÉS FOLYAMATA

A kintlévőség kezelés  folyamata a számlázás után kezdődik, és nem a lejárat után. Az kintlévőség kezelési eljárásában időbeni szakaszok vannak, amelyeknek mind megvannak a maguk kommunikációs sajátosságuk.
0-as szakasz a számlázás és a fizetési határidő közötti időszak.
1-es szakasz: a lejárat utáni első 1-2 hét.
2. szakasz,
3. szakasz,
Ügyvédi szakasz, és a
Különleges módon kezelendő tételek szakasza.

Mindegyik szakasznak más és más kezelési módja van! És nem szerencsés ezen módozatok összekeverése. Emiatt nem elég hatékonyak a mai pénzbehajtási módszerek!

Ami miatt nehezen jön eredmény a hagyományos behajtási módszerektől az az, hogy nem tesz különbséget, illetve azonos módon – elég barátságtalanul – kezeli a kintlévőséget.
A jó „kintlévőség kezelési” módszer pontosan felderíti az ügyfél nem fizetésének okát, és ezt az okot kezeli.

A kintlévőség kezelési módszer tartalmazza:

  • az alap elméletét,
  • a kintlévőségek kialakulásának pontos okait,
  • azok felderítését,
  • a fent említett behajtási szakaszok pontos kezelését
  • valamint a résztvevő cégében való bevezetésének eszközeit

Ez a módszer forradalmasítja kintlévőség kezelést és a pénzbehajtást. Mindenképpen nagyobb pénzügyi stabilitást hoz a hazai építőipar, és más ágazatok számára egyaránt.

Adóság lista naprakészen

Ehhez az kell, hogy a pénzügyi asszisztens (vagy bárki a cégben, de meghatározott személy) minden nap, legálabb reggel lekérdezze a bankszámla egyenleget, es azonnal bejelölje, ha egy vevőtől beérkezett a pénz.
Amikor már eltelt 2-3 hét a lejárati határidőhöz képest, akkor a behajtás sokkal, de sokkal több energiát és időt fog igénybe venni. Az eredményesség esélye pedig jelentősen csökken.
Ráadásul, ha olyan partnertől akarjuk a pénzt behajtani, aki már ki is fizette, az meg tovább ront a helyzeten. Ez a nem naprakész nyilvántartás miatt fordul elő.

Ki kellett alakítani egy pontos munkarendet a pénzügyi asszisztens számára, hogy minden áldott nap kétszer, reggel, és délután 15:00-kor lekérdezze a bankot. A beérkezett pénzeket a számítógépes nyilvántartásában azonnal jelölte. Ezzel valóban naprakésszé vált a cég adóslistája.
Ehhez a munkatárs napi munkájának menetét kellett átszervezni. Továbbá kellett ehhez egy kis technikai segítség is. A számlázó szoftverben eddig sosem alkalmazták azt a modult, ami a számlák kiegyenlítését jelölte. Ehhez kellett némi programozói tevékenység, és a vállalatirányítási rendszer bővítése. Ez összesen 1 órás rendszerprogramozói munkadíjba került.





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 4
Tegnapi: 2
Heti: 4
Havi: 15
Össz.: 13 699

Látogatottság növelés
Oldal: Követelésbehajtás
Vafra Kft - © 2008 - 2024 - vafrakft.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen weblap készítő egyszerű. Weboldalak létrehozására: Ingyen weblap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »